Termeni și condiții

Check in / check out

Ora check out: 12:00

Ora check in: incepand cu 16:00

Late check out:

Pana la 13:00 (daca ne permite gradul de ocupare) – free of charge

Intre 13:00 – 15:00 (daca ne permite gradul de ocupare) – 25% din noaptea de cazare, fara Mic dejun

Intre 15:00 – 17:00 (daca ne permite gradul de ocupare) – 50% din noaptea de cazare, fara Mic dejun

Dupa ora 17:00 (daca ne permite gradul de ocupare) – 100% din noaptea de cazare, fara Mic dejun

Early check in:

Intre 08 :00 – 11 :00 – contravaloarea noptii de cazare fara Mic dejun

Intre 11 :00 – 14 :30 – 50% din contravaloarea noptii de cazare fara Mic dejun

De la 14:30 – free of charge in functie de disponibilitate

Toate aceste solicitari se vor confirma/infirma cu maxim 24h inainte de data de check in, in baza disponibilitatii hotelului.

 

In cazul sosirii anterior orei oficiale de check in, oaspetele va fi cazat in limita disponibilitatii camerelor curate si tinand cont de prioritati

Late check out fara taxa se permite pana la maxim ora 13:00, cu accordul Managerului de Front office / Sales manager / General manager si cu informarea Managerului de Housekeeping

Oaspetii se vor caza, incepand cu ora oficiala de check in, prin prezentarea actului de indentitate pentru inregistarea in sistemul de gestiune hoteliera si semnarea fisei de anuntare a sosirii si plecarii. Copii sub 14 ani, fara act de identitate emis, vor fi inregistrati cu nume si data nasterii.

Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12:00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat, pana la ora 16:00.

Parcarea se va elibera pana la maxim ora 13:00, dupa aceasta ora se va taxa 100 lei/ora .

Cazare

Oaspeţii au luat la cunoștință următoarele reguli și se obligă să le respecte:

– să nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea hotelului, în caz contrar aceştia datorează hotelului suma egală cu valoarea achiziţionării/amenajării obiectului deteriorat şi manopera aferentă;

– să nu preia la plecare bunuri din dotarea Hotelului;

– să păstreze liniştea astfel încât să nu deranjeze alţi oaspeți;

este interzisa utilizarea sistemelor de sonorizare in incinta hotelului.

– să nu folosească prosoapele sau lenjeria pentru: şters părul, vopsit, pentru demachiat, curăţat încălţămintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi pentru uz corporal. Dacă vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzătoare a turistului, acestea se vor imputa ca daună şi se vor achita de către turistul răspunzător. În caz contrar, Hotelul îşi rezervă dreptul de a anula rezervarea camerei turistului şi de a face evacuarea acestuia fără restituirea contravalorii serviciilor achitate.

– să nu intre fără permisiunea Hotelului în alte camere sau în spațiile destinate doar personalului Hotelului;

– să nu lase copiii nesupravegheaţi în niciunul dintre spaţiile Hotelului; orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor în incinta hotelului, locul de joaca, spatii outdoor, cade in responsabiltatea persoanelor desemnate pentru supraveghere;

– să anunţe cât de repede posibil orice defecţiune a aparatelor, instalaţiilor sau alte neconformităţi tehnice/mobilier din dotarea Hotelului;

– orice accident produs ca urmare a utilizării necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilităţilor hotelului fără respectarea normelor de Securitate corespunzătoare acestora nu este responsabilitatea noastră.

Este interzis consumul in cadrul hotelului (camere, restaurant, terasa, spatii outdoor) de bauturi/alimente/preparate achizionate din exteriorul unitatii;

Este interzis accesul cu consumatori electrici: cuptor cu microunde, reşouri, radiatoare, fierbătoare etc. în hotel.

– se interzice cu desăvârşire introducerea în Hotel de armament, arme albe sau substanţe lacrimogene. Conform legislaţiei române, consumul sau comercializarea de substanţe halucinogene sau psihotrope este interzis şi se pedepseşte conform legii;

– nu aruncaţi în toaletă obiecte care ar putea conduce la avarierea staţiei de colectare a rezidurilor;

– nu este permis nudismul sau orice formă de exhibiţionism în incinta hotelului si a spa-ului.

– gunoiul şi resturile menajere se vor depozita în coşurile de gunoi amplasate pe raza hotelului;

Eliberarea unei copii a cardului de acces in camera, in cazul pierderii sau deteriorarii acestuia, se va face la Receptia hotelului In baza actului de identitate;

– Cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-5ani se va face gratuit, dacă aceştia folosesc acelaşi pat cu părinţii;

– Pentru copiii cu varsta intre 5 si 12 ani se achita contravaloarea suplimentului de cazare si mic dejun: 25 eur/noapte

– Copiii cu varsta de peste 12 ani sunt considerati adulti.

-pentru copiii sub 2 ani există posibilitatea oferirii, în limita disponibilității, a unui pătuț. Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pătuţ pentru copil pentru a vă putea onora, în limita disponibilității, solicitarea;

– părinții, tutorii sau însoţitorii sunt responsabili pentru acţiunile minorilor şi se obligă să aibă grijă de ei, respectiv că se comportă civilizat şi nu deranjează alţi oaspeţi ai hotelului;

– nu este permis alergatul sau practicarea oricărui sport în lobby sau în holurile hotelului;

ACCESUL CU CLĂPARI, BEȚE ȘI SCHIURI, BOOTS ȘI PLĂCI DE SNOWBOARD ÎN HOTEL ESTE INTERZIS.

Depozitarea bicicletelor este interzisa in alte spatii ale hotelului in afala celor predestinate ( bike racks ).

Dress Code

Nu impunem un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.

Nu vor fi acceptate în restaurant si bar/lobby bar persoanele îmbrăcate în halat, costum de baie, maiou și șort și încălțate cu șlapi.

Oaspetii cazati ce vor circula din camere spre zona de SPA vor utiliza halatele si papucii din camere sau vor folosi imbracaminte adecvata. Nu se va circula in spatiile comune ale hotelului in costum de baie sau imbracaminte sumara.

Modalităţi de plată

Pentru plata serviciilor sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro), plată numerar (RON,EURO) si carduri de Vacanta (PLUXEE, Edenred). Incasarea in euro se va accepta doar de la oaspetii cu cetatenie straina.

Fumatul

Fumatul tradițional şi ţigara electronică nu sunt permise în incinta hotelului conform legislaţiei aplicabile în vigoare (Legea 349/2002 modificată şi completată prin Legea 15/2016).

Hotelul dispune doar de camere pentru nefumători. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă în valoare 100 euro/noapte (valoarea în lei va fi calculată la cursul BNR din ziua plăţii), reprezentând serviciile de curăţenie a camerei.

Animalele de companie

Accesul cu animale de companie nu este permis in incinta hotelului/restaurantului. – de introfus pet friendly regulament.

Oaspeții sunt obligați să anunțe prezența animalului de companie la momentul rezervării.

Se va completa un formular special cu detalii despre animal (specie, greutate, comportament)  Anexa 1 – formular cazare animal companie.

Check-in :La sosire, oaspetele va semna o declarație de asumare a responsabilității pentru comportamentul animalului Anexa 2  – Declaratie asumare responsabilitate animal companie.

Animalul trebuie să fie microcipat și să aibă carnet de sănătate cu vaccinările la zi.

Animalele nu pot fi lăsate nesupravegheate în cameră pentru perioade lungi.

Animalul trebuie să fie ținut în lesă sau în transportor în spațiile comune.

Accesul animalelor este interzis în restaurant, centrul spa și piscina hotelului.

Proprietarii sunt responsabili pentru curățarea oricăror „accidente” produse de animale.

Personalul de curățenie va intra în cameră doar atunci când animalul nu este prezent sau este sub supravegherea oaspetelui.

 Check-out și Inspecție:

La check-out, un reprezentant al hotelului va inspecta camera împreună cu oaspetele.

Dacă nu există deteriorări, depozitul de securitate va fi deblocat la check-out .

Hotelul își rezervă dreptul de a refuza cazarea animalelor care prezintă un comportament agresiv sau perturbator.

Tarif unic indiferent de marimea/greutatea animalului = 45 eur/ zi hoteliera ( tva inclusa)/ animal de companie . Tariful include : acces animal companie in zona receptiei , terasa restaurant si in camera oaspetelui, pat/saltea speciala , bol apa/mancare.

Taxa pentru al doilea animal de companie in acceasi camera/pe aceeasi rezervare = 50 eur/ zi hoteliera ( tva inclusa)

La finalul sejurului camera va fi inspectata de catre un reprezentant al hotelului impreuna  cu oaspetele.

Taxă de curățenie și igienizare speciala – se va percepe o taxă unică de 500 RON pentru curățenie specială după plecarea oaspetelui in cazul in care , la verificarea camerei ( conform mai sus) se constata un grad de murdarie accentuat al camerei.

Depozit de securitate pentru deteriorari: la check-in, se va bloca o sumă de 1000 RON pe cardul de credit al oaspetelui, returnabilă integral la check-out, pe card, in prezenta oaspetelui, dacă nu se constată deteriorări în cameră.

Transfer Auto

Swissotel oferă servicii contra-cost de transferuri auto.

Micul dejun, prânzul și cina

Micul dejun pentru oaspetii cazati se va servi in cadrul Restaurantului hotelului in intervalul:  7:30-10:30.

Restaurantul se va deschide pentru serviciul A la Carte incepand cu ora 12:00.

Ultima comanda 22:00 .

Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica aceste intervale de functionare cu anuntarea oaspeteului la check-in.

Room Service

Room service-ul este disponibil la cerere, in baza meniului special de room service, 24/7.

In cazul in care se solicita serviciul de mic dejun in sistem de room service, se percepe taxa suplimentara de 25 Ron.

Spaţiul de parcare şi autoturismele

Parcarea hotelului este privata. Tariful pentru oaspetii cazati este de 85 Ron/noapte . Tariful pentru oaspetii restaurantului este de 14 Ron/ora iar pentru persoanele care nu beneficiaza de serviciile hotelului tariful este de 100 Ron/ ora. Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica aceste tarife.

In parcarea subterana nu este permis accesul autovehiculelor cu instalatie GPL, cu o inaltime mai mare de 2.10 m . Stationarea cu motorul pornit este interzisa.

Hotelul nu isi asuma raspunderea pentru deteriorarea, furtul sau pierderea autoturismului. Soferul autoturismului exonereaza complet hotelul de orice raspundere.

Siguranța obiectelor personale

Spatiile de cazare sunt dotate cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului în cameră și de deschidere a seifurilor.

Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta hotelului

Asistenţă specială

Dorinţa noastră este să asigurăm cele mai bune condiţii persoanelor cu dizabilități.

Majoritatea spaţiilor din hotel sunt accesibile.

Dacă aveţi nevoie de asistenţă specială de orice natură, vă rugăm să ne anunţaţi în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.

Confidenţialitatea informaţiilor

Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţii despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Compania noastră respectă prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016 (GDPR) având instituite proceduri specifice.

Politica de protecţie a mediului

Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens.

Lenjeria și prosoapele se schimbă la două zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați pe jos sau în cadă.

Dispute şi reclamaţii

Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:

au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile de care au beneficiat;

au produs degradări sau distrugeri;

au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;

au anulat rezervarea inafara perioadei prestabilite de anulare gratuita

Ne obligam sa rezolvam orice reclamație primită de la oaspeți în legătură cu seviciile prestate la locul situării structurii hoteliere în timp eficient din momentul formulării acesteia. Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă.

Selectarea oaspeților

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant și accesul în unitate a oaspeţilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți oaspeţi. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând hotelului va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.

Ne rezervăm dreptul de a evacua din hotel, restaurant sau Sala de fitness/ sauna/masaj oaspeții cu atitudine necorespunzătoare.

Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspeții.

Nu agreăm: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestări fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hărţuirea fizică, sexuală sau orice abuz fizic sau psihic asupra unei persoane, a oaspeţilor sau a oricărei persoane din ansamblul hotelier.

Conducerea hotelului poate înceta furnizarea serviciilor către acei oaspeţi care nu respectă Regulamentul Hotelier.

Băuturi alcoolice

În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia.

Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.

Servicii oferite

Oaspeţii cazați  beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepția hotelului.

Protecția în caz de incendiu:

Siguranța oaspeţilor se situează pe primul loc, de aceea ne-am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu.

Camerele si spatiile comunune sunt dotata cu detectoare de fum, plan de evacuare, caile de evacuare ale hotelului sunt marcate cu elemente luminoase, alimentata non stop si cu surse proprii de energie iar hidranții și extinctoarele de mare capacitate sunt amplasate pe holurile hotelului.

Sistemul de alarmare împotriva incendiilor este automat și conectat direct la dispeceratul hotelului.

Sunt interzise introducerea in unitate de substanţe inflamabile, explozibile sau toxice.

Este interzis fumatul in camera.

În caz de incendiu se au în vedere următoarele reguli:

– În cazul izbucnirii unui incendiu în hotel, părăsiţi imediat clădirea urmând instrucţiunile din Planul de evacuare afișat sau ale personalului de serviciu.

– Dacă incendiul este în cameră se va proceda la părăsirea imediată a încăperii, acţionarea butonului de semnalizare şi anunţarea personalului de la recepţie prin telefonul din camera sau telefonul de pe holul hotelului cu apelare directă către recepție.

– Nu vă întoarceţi pentru a vă lua bunuri personale.

– Utilizaţi pentru evacuare doar scările de evacuare. Nu folosiţi lifturile, acestea se pot bloca.

– Dacă incendiul nu este în propria cameră de cazare, se va proceda la părăsirea încăperii, cu condiţia ca acest lucru să poată fi făcut în siguranţă. La părăsirea camerei de cazare, se urmăreşte să fie luată cheia/cartela de intrare pentru situaţia în care incendiul blochează calea de evacuare şi utilizatorul trebuie să se întoarcă în cameră.

– Pentru a verifica dacă incendiul se manifestă pe coridor, se va proceda la verificarea cu dosul palmei a temperaturii uşii de corespondenţă cu acesta. În situaţia în care uşa este rece, din poziţia aplecat spre pardoseală cu umărul sprijinit de uşă, se va proceda la deschiderea acesteia cu atenţie. Parcurgerea distanţei până la scara de evacuare, în situaţia în care coridorul este inundat cu fum, se realizează din poziţia aplecat sau târâş, avându-se în vedere că zona dinspre pardoseală este mai puţin afectată.

– În cazul în care coridorul sau scările sunt impracticabile din cauza fumului, trebuie să rămâneţi în cameră, să ţineţi uşa închisă şi să etanşaţi rosturile cu bandă izolantă/scotch sau prosoape ori cearceafuri umede.

– Se procedează la anunţarea serviciilor de urgenţă la numărul unic de urgență 112 pentru a comunica poziţia în clădire. Aceasta se va semnala şi de la fereastra camerei de cazare.

– În situaţia evacuării în caz de incendiu a spaţiilor de cazare ale structurilor de primire turistice amplasate izolat, utilizatorii vor lua asupra lor haine călduroase.

Protecția în caz de cutremur

Pentru protecţia în timpul producerii unui cutremur puternic se vor lua următoarele măsuri:

– se va păstra calmul, nu se va intra în panică şi se vor liniști ceilalţi membri ai familiei (copii, soț, părinți) sau oaspeți impacientați;

– se vor preveni tendinţele de a părăsi camera: puteți fi surprinşi de faza puternică a mişcării seismice în holuri, scări, lifturi, etc. Nu se foloseşte în niciun caz ascensorul.

– dacă sunteti în interiorul unei camere, hol sau restaurant – rămâneti acolo, departe de ferestre care se pot sparge, se va sta înspre centrul camerei (clădirii), lângă un perete. Protejarea se face sub o grindă, toc de uşă solidă, birou, masă sau bancă, din camera, hol sau sala, suficient de rezistente spre a va feri de căderea unor lămpi, obiecte mobile suprapuse, tencuieli ornamentale, etc.

– pentru evacuare, dupa terminarea mişcării seismice, se vor urma instrucțiunile personalului de serviciu sau ale salvatorilor. Folosiți marcaje verbale (ex. strigăte) sau vizuale (ex. fluturați o pânză albă la geam) pentru a vă face cunoscută prezența în vederea evacuării.

Clauze finale

Considerăm că, orice oaspete în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Swissotel Poiana Brasov (cazare, restaurant, SPA/Sala de fitness) are posibilitatea reală de a se informa și in consecință se poate spune ca a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.

Modificări termeni și condiții

Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de Swissotel Poiana Brasov fără a se face notificări în prealabil.

Regulament Spa

Spa-ul nostru este un loc de liniște și intimitate. Vă rugăm să respectați ceilalți oaspeți, evitând utilizarea telefoanelor mobile sau păstrându-le pe modul silențios. Spa-ul este o zonă fără fumat. Prosoapele, papucii și halatele sunt oferite pentru confortul dvs., iar recomandarea este să le purtați înainte de a ajunge la spa. Terapeutul vă va informa despre îmbrăcămintea necesară în timpul tratamentului, oferindu-vă drapaj complet pentru intimitate.

Vă recomandăm să ajungeți la Recepția Spa cu cel puțin 15 minute înainte de programare, pentru o consultație rapidă și pentru a vă familiariza cu facilitățile termale. Întârzierile nu vor extinde durata programată a tratamentelor.

Accesul la spa, wellness și fitness este permis persoanelor de minim 16 ani. Copiii au acces doar în intervale de timp desemnate, însoțiți de un adult.

Vă rugăm să ne informați despre orice probleme de sănătate, alergii sau leziuni care ar putea afecta tratamentul, la momentul rezervării.

Terapeuții noștri vă vor ghida în alegerea tratamentului potrivit în timpul sarcinii.

Nu ne asumăm responsabilitatea pentru pierderea sau deteriorarea obiectelor personale. Vă recomandăm să păstrați valorile în seiful camerei. La cerere, sunt disponibile dulapuri la spa.

Consumul de alcool și fumatul sunt strict interzise. Este necesară purtarea ținutei corespunzătoare, inclusiv pantofi sport în sala de fitness.

Continuați experiența spa acasă cu produsele noastre de îngrijire, disponibile la Recepția hotelului.

Nu tolerăm comportamentul inadecvat, inclusiv vulgaritatea, intoxicația sau atitudinile necorespunzătoare față de personal sau alți oaspeți. Vă rugăm să respectați atmosfera liniștită a spa-ului.