Termeni și condiții

Pentru a vă bucura de o experiență relaxantă și lipsită de griji la Swissôtel Poiana Brașov, vă rugăm să parcurgeți cu atenție termenii și condițiile de mai jos. Aceste reguli sunt concepute pentru a asigura confortul, siguranța și bunăstarea tuturor oaspeților noștri.

SECȚIUNEA 1: CHECK-IN / CHECK-OUT

1.1 Ora de check-out: 12:00

1.2 Ora de check-in: începând cu ora 16:00

1.3 Late check-out (în funcție de disponibilitate):
– până la ora 13:00 – gratuit
– între 13:00 și 15:00 – 25% din tariful unei nopți (fără mic dejun)
– între 15:00 și 17:00 – 50% din tariful unei nopți (fără mic dejun)
– după ora 17:00 – se percepe tariful integral (fără mic dejun)

1.4 Early check-in (în funcție de disponibilitate):
– între 08:00 și 11:00 – se percepe tariful integral (fără mic dejun)
– între 11:00 și 14:30 – 50% din tariful unei nopți (fără mic dejun)
– după ora 14:30 – gratuit, în funcție de disponibilitate
1.5 Confirmarea pentru early check-in sau late check-out se face cu cel mult 24 de ore înainte de sosire, în funcție de gradul de ocupare.

1.6 Sosirea înainte de ora oficială de check-in permite cazarea în limita camerelor pregătite, cu prioritate pentru solicitările existente.

1.7 Late check-out gratuit până la ora 13:00 este acordat doar cu aprobarea prealabilă a Front O ce Managerului, a departamentului de Vânzări sau a General Managerului, cu informarea Housekeeping Managerului.

1.8 La sosire, oaspeții trebuie să prezinte un act de identitate valid și să semneze fișa de check-in.

1.9 Minorii sub 14 ani, fără documente de identitate, vor fi înregistrați pe baza numelui complet și a datei de naștere.

1.10 Bagajele pot fi depozitate gratuit la recepție până la ora 16:00 în ziua plecării.

1.11 Locul de parcare trebuie eliberat până la ora 13:00. După această oră, se percepe o taxă de 100 RON/oră.

SECȚIUNEA 2: CAZARE – REGULI ȘI COMPORTAMENT

2.1 Oaspeții sunt rugați să trateze cu grijă mobilierul și dotările camerei.

2.2 În caz de deteriorări, se vor percepe costurile de reparație sau înlocuire.

2.3 Obiectele din cameră aparțin hotelului și nu pot fi luate la plecare.

2.4 Păstrați liniștea, pentru a nu deranja ceilalți oaspeți.

2.5 Nu este permisă utilizarea sistemelor audio sau a muzicii puternice în camere sau zonele comune.

2.6 Prosoapele și lenjeria sunt exclusiv pentru igiena personală. Utilizarea neadecvată va fi imputată.

2.7 Accesul în spațiile destinate personalului sau în camerele altor oaspeți este interzis.

2.8 Copiii trebuie supravegheați în permanență. Hotelul nu este responsabil pentru accidente cauzate de lipsa supravegherii.

2.9 Orice defecțiune sau neregulă trebuie raportată imediat personalului hotelului.

2.10 Utilizarea necorespunzătoare a facilităților se face pe propria răspundere.

2.11 Nu este permis consumul de alimente sau băuturi din afara hotelului în cameră sau spațiile comune.

2.12 Nu sunt permise aparatele electrice personale în cameră (reșouri, cuptoare, fierbătoare etc.).

2.13 Este interzisă introducerea armelor, substanțelor periculoase sau ilegale. Nerespectarea va fi raportată autorităților.

2.14 Nu aruncați obiecte neadecvate în toaletă.

2.15 Nudismul sau expunerea indecentă sunt interzise, inclusiv în zona SPA.

2.16 Deșeurile se aruncă doar în coșurile special amenajate.

2.17 Cardurile de acces pierdute sau deteriorate se înlocuiesc la recepție, cu prezentarea unui act de identitate. 2.18 Politica privind copiii
– 0–5 ani: gratuit, dacă dorm în pat cu părinții
– 5–12 ani: 25 EUR/noapte (cu mic dejun)
– peste 12 ani: considerați adulți
– sub 2 ani: pătuț gratuit, la cerere și în funcție de disponibilitate
– Părinții/insoțitorii sunt responsabili pentru comportamentul copiilor și respectarea regulilor hotelului

2.19 Este interzis alergatul sau desfășurarea de activități sportive în lobby sau holuri.

2.20 Echipamentele sportive (clăpari, schiuri , bețe de schi, snowboard etc.) sunt INTERZISE în interiorul hotelului.

2.21 Bicicletele se depozitează doar în zonele special amenajate (bike racks).

SECȚIUNEA 3: DRESS CODE

3.1 Ținuta decentă și adecvată este obligatorie în toate zonele publice ale hotelului.

3.2 Accesul în restaurant, bar sau lobby nu este permis persoanelor în halat, costum de baie, maiou, șort sau papuci de plajă.

3.3 Oaspeții care se deplasează către zona SPA sunt rugați să poarte halatul și papucii puși la dispoziție în cameră sau o ținută corespunzătoare.

3.4 Ținuta de baie nu este permisă în zonele interioare publice ale hotelului.

SECȚIUNEA 4: MODALITĂȚI DE PLATĂ

4.1 Sunt acceptate următoarele metode de plată:
– Carduri bancare: Visa, Mastercard, Maestro
– Numerar: RON și EUR (acceptat doar pentru cetățeni străini)
– Carduri de vacanță: PLUXEE, Edenred

SECȚIUNEA 5: POLITICA DE FUMAT

5.1 Fumatul, inclusiv utilizarea țigărilor electronice, este strict interzis în toate spațiile interioare, conform Legii 349/2002 și Legii 15/2016.

5.2 Toate camerele sunt desemnate nefumători.

5.3 Încălcarea acestei reguli atrage o taxă de 100 EUR/noapte (calculată în RON la cursul BNR), ce acoperă serviciile speciale de igienizare.

 

SECȚIUNEA 6: POLITICA PRIVIND ANIMALELE DE COMPANIE

6.1 Accesul cu animale de companie este permis doar cu notificare prealabilă și respectarea politicii pet-friendly a hotelului.

6.2 Condiții:

6.2.1 Oaspetele trebuie să anunțe prezența animalului în momentul rezervării

6.2.2 Se completează un formular dedicat (Anexa 1)

6.2.3 Se semnează o declarație de responsabilitate la check-in (Anexa 2)

6.2.4 Animalul trebuie să fie microcipat și să aibă vaccinările la zi

6.2.5 Nu este permisă lăsarea animalului nesupravegheat în cameră

6.2.6 În spațiile comune, animalul trebuie ținut în lesă sau transportor

6.2.7 Accesul animalelor este interzis în restaurant, SPA și piscină

6.2.8 Curățenia camerei se realizează doar în absența animalului sau în prezența oaspetelui

6.2.9 La check-out, camera va fi inspectată în prezența oaspetelui

6.2.10 Hotelul își rezervă dreptul de a refuza cazarea animalelor cu comportament agresiv

6.3 Tarife și garanții:
– Primul animal: 45 EUR/zi (include: pat/saltea, boluri, acces limitat în zonele permise)
– Al doilea animal: 50 EUR/zi
– Taxă de curățenie specială (în cazul in care, la verificarea camerei se constată un grad de murdărie accentuat al camerei): 500 RON – Garanție reținută la check-in: 1.000 RON (returnabilă la check-out, în lipsa deteriorărilor)

SECȚIUNEA 7: CAR TRANSFER

7.1 Swissôtel Poiana Brașov oferă servicii de transfer auto, contra cost.

7.2 Pentru informații privind disponibilitatea, tarifele și rezervările, te rugăm să contactezi recepția hotelului.

SECȚIUNEA 8: MESE

8.1 Micul dejun este servit oaspeților cazați, în restaurantul hotelului, între orele 07:30 – 10:30.

8.2 Serviciul à la carte este disponibil zilnic, începând cu ora 12:00.

8.3 Ultima comandă poate fi plasată până la ora 22:00.

8.4 Hotelul își rezervă dreptul de a modifica aceste intervale, cu informarea oaspeților la momentul check-in-ului.

SECȚIUNEA 9: ROOM SERVICE

9.1 Room service-ul este disponibil 24/7.

9.2 Meniul dedicat este disponibil în cameră și conține o selecție de preparate.

9.3 Pentru servirea micului dejun în cameră se aplică o taxă suplimentară de 25 RON.

SECȚIUNEA 10: SPAȚIUL DE PARCARE ȘI AUTOTURISMELE

10.1 Parcarea este privată și disponibilă contra cost pentru oaspeții hotelului și vizitatori.

10.2 TARIFE:
– Oaspeți cazați: 85 RON/noapte
– Oaspeți ai restaurantului: 14 RON/oră
– Vizitatori fără consum: 100 RON/oră

10.3 Reguli de parcare:

10.3.1 Accesul în parcarea subterană este interzis vehiculelor cu instalație GPL sau înălțime mai mare de 2,10 m

10.3.2 Staționarea cu motorul pornit este interzisă

10.3.3 Hotelul nu își asumă responsabilitatea pentru deteriorarea, furtul sau pierderea autoturismului sau a bunurilor din interiorul acestuia

10.3.4 Prin utilizarea parcării, conducătorul auto exonerează în mod expres hotelul de orice răspundere legală

SECȚIUNEA 11: SIGURANȚA OBIECTELOR PERSONALE

11.1 Camerele sunt echipate cu sisteme electronice de acces și seifuri individuale.

11.2 Recomandăm utilizarea seifului pentru depozitarea obiectelor de valoare.

11.3 Hotelul nu își asumă responsabilitatea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta proprietății.

SECȚIUNEA 12: ASISTENȚĂ SPECIALĂ

12.1 Hotelul este conceput pentru a oferi confort și accesibilitate tuturor oaspeților.

12.2 Majoritatea facilităților sunt accesibile persoanelor cu dizabilități.

12.3 Pentru asistență specială, vă rugăm să anunțați în avans, astfel încât să putem asigura sprijinul adecvat pe durata sejurului.

SECȚIUNEA 13: CONFIDENȚIALITATEA INFORMAȚIILOR

13.1 Swissôtel Poiana Brașov nu va utiliza informațiile dumneavoastră personale fără consimțământul prealabil.

13.2 Oaspeții au posibilitatea de a opta pentru primirea sau refuzarea comunicărilor din partea hotelului.

SECȚIUNEA 14: PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL (GDPR)

14.1 Hotelul respectă Regulamentul UE nr. 679/2016 (GDPR) privind protecția datelor cu caracter personal.

14.2 Proceduri interne specifice sunt implementate pentru a garanta confidențialitatea și siguranța datelor.

SECȚIUNEA 15: POLITICA DE PROTECȚIE A MEDIULUI

15.1 Suntem dedicați sustenabilității și încurajăm comportamentul responsabil față de mediu.

15.2 Prosoapele și lenjeria se schimbă o dată la două zile sau la cererea oaspetelui.

15.3 Pentru solicitarea schimbului, vă rugăm să lăsați articolele pe jos sau în cadă.

SECȚIUNEA 16: DISPUTE ȘI RECLAMAȚII

16.1 Ne rezervăm dreptul de a debita cardul de credit al oaspeților în următoarele situații:
– Părăsirea hotelului fără achitarea serviciilor
– Producerea de daune materiale
– Însușirea de bunuri aparținând hotelului
– Anularea rezervării în afara perioadei de anulare gratuită

16.2 Reclamațiile vor fi tratate cu profesionalism și soluționate într-un interval rezonabil.

16.3 Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă.

SECȚIUNEA 17: CONDUITA OASPEȚILOR ȘI POLITICA DE ACCES

17.1 Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea sau accesul în hotel persoanelor care:
– Se află sub influența alcoolului
– Au un comportament agresiv, vulgar sau lipsit de respect
– Deranjează alți oaspeți sau afectează imaginea hotelului

17.2 Oaspeții care încalcă regulamentul pot fi evacuați din hotel, restaurant, SPA sau zonele de wellness.

17.3 Nu tolerăm limbajul obscen, comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestări fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hărţuirea fizică, sexuală sau orice abuz fizic sau psihic asupra unei persoane, a oaspeţilor sau a oricărei persoane din ansamblul hotelier.

17.4 Conducerea poate întrerupe furnizarea serviciilor în cazul încălcării acestor reguli.

SECȚIUNEA 18: POLITICA PRIVIND BĂUTURILE ALCOOLICE ȘI FUMATUL.

18.1 Este interzis consumul sau introducerea în hotel a băuturilor alcoolice provenite din afara unității.

18.2 Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi oaspeții aflați sub influența alcoolului sau care manifestă un comportament inadecvat.

18.3 Este interzis fumatul în cameră.

SECȚIUNEA 19: SIGURANȚĂ ÎN CAZ DE INCENDIU ȘI CUTREMUR

19.1 În caz de incendiu

19.1.1 Părăsiți imediat clădirea urmând instrucțiunile personalului sau planul de evacuare afișat.

19.1.2 Dacă incendiul izbucnește în cameră, evacuați imediat, apăsați butonul de semnalizare și anunțați recepția folosind telefonul din cameră sau de pe hol.

19.1.3 Nu reveniți în cameră pentru a recupera obiecte personale.

19.1.4 Folosiți doar scările de evacuare. Nu utilizați lifturile.

19.1.5 Dacă incendiul este pe alt palier, părăsiți camera doar dacă este sigur. Luați cheia/cardul în cazul în care trebuie să reveniți.

19.1.6 Verificați cu dosul palmei temperatura ușii. Dacă este rece, deschideți ușa cu prudență, din poziție joasă.

19.1.7 Dacă fumul este prezent pe coridor, deplasați-vă aplecat sau târâș, pe lângă podea.

19.1.8 Dacă evacuarea este imposibilă, rămâneți în cameră, închideți ușa și etanșați cu bandă izolantă, prosoape sau cearceafuri umede. 19.1.9 Apelați 112 și comunicați poziția exactă. Semnalizați prezența de la fereastră.

19.1.10 În cazul evacuării structurilor izolate, luați haine groase pentru protecție termică.

19.2 În caz de cutremur

19.2.1 Păstrați-vă calmul și liniștiți persoanele din jur.

19.2.2 Nu părăsiți camera în timpul seismului. Nu utilizați liftul.

19.2.3 Rămâneți departe de ferestre și poziționați-vă lângă pereți interiori, sub grinzi, tocuri de uși solide, mese sau mobilier rezistent.

19.2.4 După seism, evacuați doar la indicația personalului sau a salvatorilor.

19.2.5 Folosiți semnale vizuale (ex. pânză albă la fereastră) sau strigați pentru a indica prezența dumneavoastră în vederea evacuării.

SECȚIUNEA 20: POLITICA SPA

20.1 Zona SPA este un spațiu dedicat liniștii și relaxării. Vă rugăm să respectați ceilalți oaspeți, păstrând telefoanele pe modul silențios și evitând conversațiile zgomotoase.

20.2 Consumul de alcool și fumatul sunt interzise în zona SPA și în sala de fitness.

20.3 Halatele, papucii și prosoapele sunt disponibile în cameră pentru a fi utilizate la SPA.

20.4 Terapeuții vă vor oferi recomandări privind ținuta adecvată și vor asigura intimitatea pe durata tratamentului. 20.5 Vă rugăm să ajungeți la recepția SPA cu cel puțin 15 minute înainte de ora programării.

20.6 Întârzierile nu vor prelungi durata tratamentului rezervat.

20.7 Accesul în zona SPA, wellness și sala de fitness este permis doar persoanelor cu vârsta de minimum 16 ani.

20.8 Copiii pot accesa aceste zone doar în intervalele special desemnate și numai însoțiți de un adult.

20.9 Vă rugăm să informați echipa despre orice condiții medicale sau alergii. În cazul sarcinii, terapeuții vor recomanda tratamente adaptate.

20.10 Hotelul nu își asumă responsabilitatea pentru obiectele pierdute sau deteriorate. Vă recomandăm utilizarea seifului din cameră sau a dulapurilor de la recepția SPA.

20.11 Produsele noastre de wellness pot fi achiziționate de la recepția hotelului.

20.12 Este obligatorie purtarea unei ținute sport și a încălțămintei adecvate în sala de fitness.

20.13 Nu sunt tolerate comportamentele nepotrivite, precum vulgaritatea, intoxicația sau lipsa de respect față de personal sau alți oaspeți. Vă rugăm să contribuiți la menținerea unei atmosfere calme și civilizate.

SECȚIUNEA 21: CLAUZE FINALE

21.1 Prin utilizarea oricărui serviciu oferit de Swissôtel Poiana Brașov (cazare, restaurant, SPA sau sala de fitness), oaspeții confirmă că au avut posibilitatea reală de a se informa cu privire la termenii și condițiile prezentate și că le acceptă tacit.

21.2 Swissôtel Poiana Brașov își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile în orice moment, fără notificare prealabilă.